Vreme de facut copii sau de citit o carte buna

 
 Frig afară, frig în casă. Nu prea mai este vre-o diferență de temperatură. RADET-ul se uită pe geam. Are impresia că încă este vară.
    - Treziți-vă fraților din reverie. 
      Lumea îngheață de frig.

Nu mă pot decide pe ce să pun mâna. După perinuțele făcute pentru grădiniță, parcă nu mai îmi arde de nimic. Aș citi o carte bună. Nu mă pot decide de care să mă apuc. Până mă hotărăsc îmi fac o cană de cicoare cu lapte. E un deliciu. Înlocuiește orice cappuccino. E bineînțeles și mult mai sănătoasă, nu te agită și parcă iluzia că te-ai încălzit puțin se trezește la viață.

Ce carte îmi recomanzi să citesc?



Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Un comentariu:

Părerea ta contează!