Sa invatam Engleza cu Shakespeare School, Romania

Juliana Nathalie Gramaticu, Delia Sandu şi
dna. 
Profesoară de la Shakespeare School

Fotografie: Ioana Gramaticu
     Îmi aduc aminte de profesorii de engleză, care au pus bazele primelor mele cunoștințe de limbă engleză... si de faptul că nu îmi prea făceam temele, nu mă prea omoram cu învățatul… aveam pe vremea aia alte ocupații și alte vise. Nu ne-au băgat pe gât, cum fac mulți profesori, ci au încercat să ne explice faptul că o limbă străină este o necesitate, un must have al zilelor noastre şi că fără o limbă engleză multe uşi ne vor fi închise în nas la angajare. Nu prea le-am bagat în seamă atunci...


     Primele mele articole au fost scrise, dacă îmi aduc aminte pentru proiectele iEARN (International Education And Resource Network), coordonate de  dna. profesoară Cornelia Platon. Datorită faptului că engleza mea de baltă lasa de dorit, la început articolele erau scrise în limba română şi traduse în engleză de colegii mei, pentru care limba engleză era la degetul mic. Mai târziu am început să le scriu în română şi apoi engleză, dar tot trebuiau corectate de cineva cu experienţă.

     Mulţi ani mai târziu am lucrat pentru o firmă, care aveau parteneri de afaceri în Marea Britanie. Doar atunci am realizat cât de importantă este o limbă străină şi cât de important este să ştii şi să poţi să comunici. Ce bine era dacă eram mai atentă la ore şi binevoiam să îmi fac temele!

     De 1 Iunie, anul acesta, am hotărât împreună cu o prietenă să ne petrecem ziua cu fetiţele în parcul Cişmigiu, Bucureşti. Acolo am avut ocazia să cunoaştem o parte din echipa Shakespeare School. Fetiţele au fost atât de încântate încât ne-au cerut, ulterior, să mergem la toate atelierele prezente în parc.
     Spre seară, a mea fetiţă mi-a cerut să o înscriu şi eu la anul, la cursul opţional de engleză de la gradiniţă. Eu eram şi mai încântată decât ea, deoarece până în acel moment nu a prezentat nici un interes că ar vrea să înveţe.
     Nu ştiu ce a discutat profesoara cu ele - nu eram prea atentă... dar, fetiţei mele i-a trezit interesul şi pentru asta ţin să le mulţumesc.

     Scriind acest articol, mi-a trezit şi mai mult curiozitatea. Oare cum învaţă copii la Shakespeare School? Ei bine am descoperit un reportaj realizat de Digi TV:


Sursa video: www.youtube.com


Cunoştinţele de orice limbă străină deschid multe uşi şi ferestre. 
Nu sta în faţa porţii închise să te bată soarele degeaba!
Înscrie-te la o lecţie gratuită, să vezi cum se învaţă engleza cu caracter!

Articol scris pentru: Blogalinitiative şi Shakespeare School

Un comentariu:

Părerea ta contează!