Uite pata, NU e pata!

Pata nedefinita pe poliester
Am cumparat saptamana trecuta un material de perdea. Cum cucoana de la magazin a zis ca-i in ... am zis o intra la apa... si l-am spalat. Am vazut pe material o pata... dar am zis ca iese.
Am uitat de pata.... si m-am apucat de croit.
Masor materialul ... n-a intrat deloc la apa... ciudat... Stiam ca inul intra putin la apa. Oi fi avand eu informatii gresite, imi zic in minte.
Aproape sa termin rejansa de cusut... cand vad pata.... undeva sus pe mijlocul draperiei.

Si acum ce fac?! Dau cu clor sau nu dau cu clor?! Daca e poliester sau poliamida se v-a ingalbeni putin. O fii sigur in sau nu?!

Imi aduc aminte apoi de la cursul de Design Vestimentar al d-lui profesor Horia Muresan, care ne-a explicat odata la curs ca daca nu esti sigur de un material ii faci testul... primul test: focul. Asa ca am luat bricheta... o bucatica de material si i-am dat foc... a inceput sa scoata fum negru iar materialul sa se topeasca... parca se transforma in smoala. Perfect! Acum stiam ca e un material sintetic.... deci NU clor.

Ies la supermarketul din zona.... doar vroiam sa dorm nu sa ma gandesc toata noaptea la pete. La raionul de detergenti gasesc cateva produse. Ma uit pe fiecare ce scrie. Hotarasc sa iau in final cel mai scump produs si un produs de care am mai auzit.

Nu prea folosesc produse de scos pete. Eu scot petele din foarfeca... sau pictez in jurul lor sau peste ele cu culori speciale de textile... e funny... ma relaxeaza... si de ce nu ma trezesc cu ceva unicat... ceva ce numai eu am. Si ce daca unele ies dezastru de ajung sa le port in casa?!


Prima solutie incercata =  ESEC

Sa revenim la pete. Primul produs e unul mai sofisticat cu roll-on. Cica il dai direct pe pata si freci pana iese pata. Pe bune?! Dupa 2 minute m-am plictisit. Am lasat-o balta. Mai fac ce fac prin casa si ma intorc la material. Pata tot acolo. Firai tu sa fii de pata!, imi zic in gand. Ok clatesc pata... pata tine mortis sa-mi faca in ciuda.


Stiu ca nu ai voie sa incerci 2 chimicale unul dupa celalalt. Nu se stie niciodata ce reactie poti sa obtii. Iar chimia nu a fost punctul meu forte.

VANISH direct pe pata...
si astepti 10 min
Citesc ce scrie pe al doilea produs cumparat. Vanish.... cica tai plicul cu foarfeca si dai direct pe pata si astepti 10 minute. Dau pe pata si plec... mai citesc un articol pe net si ma intorc. Pata pare tot acolo. Ma oftic. Clatesc pata.... si uite pata, nu e pata. Ma uit din nou si nu o mai gasesc.
Pata a disparut cu desavarsire. Clatesc inca odata locul unde am dat cu venish ca sa fiu sigura. Pata chiar a disparut!




Uite pata, NU e pata!











Poate produsul nu scoate toate petele din lume.. e normal... altfel n-am mai avea dalmatieni.





Cum ai scapat de petele din viata ta?


Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!