Tigaiada - in cautarea tigaii perfecte

Intotdeauna am crezut ca o tigaie cu cat e mai scumpa cu atat e mai buna.
Lucrurile nu stau asa. Da, cu cat o tigaie e mai scumpa ai sanse sa fie mai buna.
Dar nici o tigaie nu dureaza vesnic. Cu cat o folosesti mai des cu atat ii scade durata de viata.
Prin urmare alege o tigaie antiaderenta - nimanui nu-i place mancarea lipita de tigaie, si nu exagerat de scumpa.


Pe cele din fotografii le-am gasit azi la Black Weekend in Auchan Cotroceni. Am dat pe toate 60 lei. Nu e o investitie mare. Mai trebuiau si capace, dar data viitoare. Sufla vantu' in buzunare, nu de alta.

Capacele sunt obligatorii. Sunt cazuri in care trebuie sa acoperi tigaia in timp ce gatesti sau pur si simplu pui la pastrare la frigider. Pe bune acuma, doar nu o sa folosesti o farfurie. Nu e practic.

Am avut si tigai scumpe. Poate nu am stiut sa le intretin corect, dar dupa un anumit timp au inceput sa se uzeze si la acelasi fel de mancare sa nu mai dea acelasi randament. A inceput sa se lipeasca mancarea. Am inceut sa le urasc. Asa ca le-am facut vant. Mia- parut rau dupa sacul de bani dat pe ele.




Totusi e doar o tigaie!
Nu gateste in locul tau.









Care e tigaia ce-a mai buna cu care al lucrat in bucatarie?
Care a fost durata ei de viata?


Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!