Am fost la Shakespeare School, la cursurile de engleza

Juliana Nathalie Gramaticu
Foto: Ioana Gramaticu

Au trecut cele două săptămâni de curs intensiv de Limba Engleza, modul Hello English Summer 4-6 ani, de la Shakespeare School din București, Sediul din Victoriei.

Începusem să mă obișnuiesc să-mi beau cafeaua de dimineață în părculețul din fața Muzeului Antipa alătui de Simona sau în curtea plină de flori de la Shakespeare School.

Pentru mine a fost așa, ca o scurtă vacanță. În zilele în care nu aveam eu cursul de fotografie de la Avantaj Consulting, ne prelungeam plimbarea prin București în căutare de locuri pline de farmec. Am văzut astfel Expoziția de Fluturi tropicali de la Muzeul Antipa, am cunoscut Librăria pe Bicicletă în parcul răcoros din Kiseleff, am făcut nenumărate fotografii pe străduțele din zonă și multe altele.


Fetița mea a învăța aici,
alături de Patch și Robbie - cele două personaje care vorbesc numai în limba engleză:
- primii pași în limba engleză... primele cuvinte și expresii
- să comunice eficient cu copiii și cu adulțiii
- că a învăța este o distracție
- să se joace în echipă
- să își dezvolte încrederea în ea însăși




Ca urmare a acestui curs, feița mea mi-a cerut:
- să o înscriu la opționalul de limbă engleză de la grădiniță, opțional care până acum nu vroia să audă
- să vorbim în casă în limba engleză ca să învețe mai mult

Chiar și eu am învățat ca urmare a acestui curs, că comunicarea este cel mai important lucru într-o relație.

Juliana Nathalie Gramaticu
Fotografie: Ioana Gramaticu
Mulțumim pe această ocazie:
- Newparts, pentru că ne-a oferit voucherele câștigate pentru articolele
        - Cum am învățat limba engleză în școala generală
        - Cum am învățat limba engleză în liceu
        - Cum am învățat limba engleză în facultate
- Blogal Initiative, pentru că au fost de accord să ne fie transferat premiul
- Shakespeare School, pentru ocazia de a lua contact cu profesioniști din domeniul educației
- Doamnei profesoare Georgiana Bose care a pus bazele primelor lecții de limbă engleză în căpușorul dragălaș al fetiței mele și domnului profesor Mihai.







Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest   

Un comentariu:

Părerea ta contează!