Transportul gratuit sau transportul inclus - smecherii de vanzator

Sursa foto: www.comunicatedepresa.ro
De multe ori te simţi atras de ofertele magazinelor care îţi oferă transportul gratuit al produselor. Prea puţini dintre ei îţi specifică că produsele sunt livrate de un şofer care nu are obligaţia decât să conducă maşina şi să descarce produsele până unde poate intra cu maşina. De acolo e exclusiv treaba ta.

Dacă nu eşi pe fază te trezeşti că stai şi îţi păzeşti produsele în faţa blocului până reuşeşti să dai de cineva care să te ajute contracost să le urci la tine în casă. Gratis e doar "oferta ploii", deşi noi o plătim sub formă de "apă meteorică".





Dragi comercianţi să ştiţi că noi cei care vă solicităm serviciile nu locuim în faţa blocului sau la colţul străzii şi nici blocul în care locuim nu e integral al nostru. Şi măcar din bun simţ, specificaţi acest lucru înainte de a vă face plata şi a ne tăia factura.

Am comandat nişte produse sâmbătă de la o firmă. Ne-au spus că la o valoare mai mare ne oferă transportul gratuit în Bucureşti. Şi pentru că nu ne doream să ne complicăm existenţa ne-am comandat toate produsele de care aveam nevoie de la un singur magazin. Ne-au sunat înainte de a pleca spre noi, ca să fie siguri că e cineva la adresa de livrare. Frumos... că unii te sună să-ţi spună că sosesc cu marfa ta când sunt deja în faţa blocului şi trebuie să alergi ca un tâmpit să nu-l faci pe curier să aştepte... Şi tot tu ajungi să te simţi prost că a stat curierul după tine.

Sursa foto: www.freepik.com
Am vazut maşina de la fereastră... că ne descarcă produse în faţa blocului. Doar nu era să urce cu maşina până la etaj. Deschid uşa larg să-i scutesc să sune la o sonerie încă inexistentă şi aştept. Dupa câteva minute intră soţul meu cu una dintre cutii şi mă roagă să cobor jos. Ajung în faţa blocului... nimeni pe drum. Cutiile gramadă. Mă uit în dreapta şi în stânga... nimeni. Coboară soţul meu îi îl întreb cine naiba o să care toate astea sus. Se uită la mine cu o faţă de om sictirit... şi nu scoate nici un cuvânt. Consider că e mai bine să tac. N-am nevoie de o cearta stupidă. Duc chestiile mai uşoare în casa scarii. Pe unele din ele nici măcar nu am putut să le clintesc din loc. În final le-am văzut pe toate în casă.

Acuma o să ziceţi că să mă mulţumesc că mi le-a adus gratis până în faţa blocului. Asta e un fel de: "te iubesc dar du-te naibii!"



Ţi s-a întâmplat vreodată să comanzi ceva
şi să te trezeşti cu produsele descarcate în faţa blocului?

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!