Crede si nu cerceta

Sursa foto: www.rug.nl

Timpul - unicul martor al luptei cu noi insine.


N-am fost niciodata o persoana religioasa. Cred ca pentru ca  de mica am fost "obligata sa cred", obligata sa merg la biserica si sa-mi zic rugaciunile. De cele mai multe ori stateam in biserica si imi spuneam "la asta se rezuma totul?!"... de ce e nevoie sa venim la biserica sa face parada modei. Ideea cretina ca trebuie sa porti ceva nou in ziua de Paste mi se pare nelalocul ei.  

Nu imi caut o religie care sa-mi bage pe gat ce sa cred.  Ce ce trebuie "sa inventam" atatia dumnezei si sa-i botezam noi in feluri si chipuri?! ...cand toti sustinem ca exista unul singur?!

Paharul cu apa are nenumarate picaturi. Raul e plin de pahare de apa. Marea e plina de rauri care se revarsa umpland-o. Oceanul are nenumarate picaturi de apa - infinite.

Divinitatea exista in fiecare dintre noi. Noi suntem picaturile de apa care formeaza oceanul. Respectul pentru ceilalti, bunatatea face binele sa triumfe. 
 


 De ce avem nevoie de religie ca sa credem?

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!