Branza FAKE in magazin?!




Am cumparat zilele trecute Branza CEDAR, sau cel putin asta am crezut ca cumpar. In magazinul MegaImage de pe Valea Oltului din Bucuresti.





Azi am vrut sa-mi fac o salata. Si dupa ce am luat 2 furculite din salata cu asa zisa branza CEDAR m-am intors la frigider sa vad ce scrie pe ambalaj.
Pe ambalaj scrie Branza CEDAR DELACO.




Am pus o intrebare pe pagina lor de Facebook, dar nu mi-a raspuns nimeni.





Eu doar eram curioasa ce am mancat ca aia nu era branza CEDAR nici intr-un milion de ani.





---------------------
A venit si raspunsul celor de la DELACO:
"branza Ceddar din portofoliul nostru este o varietate mai "tanara", mai putin maturata. Ca urmare si profilul de gust este mai putin intens decat cel al produselor tinute timp indelungat la maturat (foarte populare in special in Marea Britanie). Daca vrei sa gusti o branza matura cu gust intens iti recomandam Delaco Grana Padano. Numai branza!"



Si cum eram curioasa am cautat sa gasesc branza recomandata:


Sursa foto: www.delaco.ro

NU contine GLUTEN!

Grana Padano 200g

Lapte de vaca pasteurizat, sare, cheag.






Informatii nutritionale:

Valoare energetica [kcal/kJ / 100g]
392/1633
Proteine [g / 100g] maxim
33
Carbohidrati (Glucide) [g / 100g] maxim din care:
0
Zaharuri [g/100 g]
0
Grasime (Lipide) [g / 100g] maxim din care:
28.4
Acizi grasi saturati [g/100 g]
20.9
Fibre g
0
Sodiu g
0.6
Sare g
1.5




Ai o branza preferata care merge cu salata?

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!