Mierea Manuka - in cosmetica



A aparut in casa un borcanel de miere. Am fost avertizata sa nu o pun in prajituri ca e foarte scumpa. Am deschis borcanul sa vad cum miroase si pentru ca nu am fost foarte incantata l-am pus la loc pe masa.


Azi insa, dupa cateva ore petrecute in IKEA, am zis ca merit si eu un rasfat la SPA in propria mea baie.


Alina de la Alina's Cosmetics mi-a tot povestit de cat de buna e... si am zis hai sa o incerc pe post de masca de fata asa vre-o 20 min, sa  vedem ce se intampla. Deci rasfat total. Si pentru ca eram curioasa sa aflu mai multe am incept sa citesc.


Sursa foto: www.ebay.com.au
Mierea Manuka Honey New Zealand UMF 18+ este indicata pentru:
- Arsuri, taieturi, infectii ale pielii, acnee, eczeme, cicatrici, zone donatoare de piele nevindecate
- Afectiunile cavitatii bucale: placa dentara, gingivita, parodontoza
- Ameliorarea durerile de gat si a infectiilor faringiene
- Ameliorarea durerile provocate de gastrita, ulcerul gastric sau duodenal
- Tratarea  infectiei cu Helicobacter pylori
- Ameliorarea simptomatologiei din afectiunile colonului (boala colonului iritabil, colita ulcero-hemoragica)
- Infectii urinare sau ale prostatei



- Mierea Manuka UMF 18+ poate fi utilizata de catre persoanele ce prezinta rezistenta la antibioticele clasice, au imunitate scazuta sau fac tratament cu citostatice.



Sursa foto: www.dreamstime.com


Nu este un produs ieftin pe piata, dar fata mea improspatata si-a regasit elasticitatea si prospetimea. Probil ar trebui o folosire mai indelungata pentru mai multe beneficii. O masca pe saptamana din acest ingredient minune este suficienta.







 Ai folosit mierea pe post de masca pentru fata?
Ce fel de miere?

Visit the SEO PAL Facebook page  Follow seo_pal on Twitter  Submit to LinkedIn  Visit the SEO PAL Google+ page  Follow lyubeng on Pinterest    

Un comentariu:

Părerea ta contează!