Danone - Festivitatea de premiere

       O zi frumoasă cu soare. Mi-am luat fetița de mănuță și am plecat la Sediul Danone din București pentru a lua parte la festivitatea de premiere a campaniei ”Cum se face iaurtul Danone
Echipa Zavaioro:
Valy Crintea
, Robert Cadar, Oltea Zambori, Ioana Gramaticu, Juliana Gramaticu și Loredana
           
     Acolo am cunoscut și alți bloggeri, implicati la fel ca mine în aceasta campanie dar și oamenii din spatele Blogal Initiative. Cei mai importanti oameni pentru mine - sunt subiectiva, știu - sunt colegii din echipa: Robert Cadar, Oltea Zambori și Valy Crintea, alaturi de care am luat locul I. Robert a luat primele 2 litere ale membrilor echipei și a dat naștere numelui echipei Zavaioro. Pe membrii echipei îi cunoșteam doar din mediul virtual.
         

Evenimentul redat live pe Youtube:


      Ne mai auzim și la campania viitoare, când noi membrii echipei ne vom ”duela constructiv” ca și consultanți în Social Media.

Articol scris pentru: Blogalinitiative si Danone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!